neljapäev, 22. august 2013

Mehed ja armastuse keeled ehk kuidas armastada naist?

Mehed ja naised suhtlevad väga erinevalt, nad saavad asjadest aru väga erinevalt. Nad mõistavad armastust väga erinevalt. Võib-olla võib isegi öelda, et mõlemad on armastuse mõistmisel isekad. Teist inimest armastatakse ja temast hoolitakse oma malli järgi. Armastus peaks ju olema midagi sellist, mis on üheselt mõistetav. Sellel pole definitsiooni, sest see on armastus. Armastus noh, seal ei saa ju midagi keerulist olla?

Aga me mõistame armastust erinevalt. Mehed mõistavad seda teisti kui naised ja lahkarvamusi esineb nii naiste kui meeste seas eraldi. Sest see ei ole üheselt mõistetav. Armastusel ei ole ühist definitsiooni. Me mõistame seda erinevalt ja seetõttu väljendame seda erinevalt. Meil on oma armastuse keel ja armastame teisi oma malli järgi – oma keele järgi.

Toote naisele lilli, kuid tema sooviks pigem, et teda kallistaksite. Ostate kinopiletid, et minna filmi vaatama, kuid tema pigem istuks diivanil ja räägiks juttu. Olete väsinud segadusse ajavatest signaalidest ja vihjetest, mida pole märganud? Avastage oma armastatu keel ning avaldage armastust just temale arusaadavas keeles. Pidage meeles, õppides ära naise armastuse keele, teete te enda elu tunduvalt lihtsamaks ja naise õnnelikuks.

Paarisuhetes tekivad tihti probleemid lihtsalt seetõttu, et ei suhelda omavahel piisavalt. Tähtis on rääkida, mis on ühe jaoks oluline ja mis teise jaoks. Infosulu tõttu võibki juhtuda, et ütlete oma naisele iga päev, et armastate teda, kuid millegipärast on tema ikkagi õnnetu. Ilmselt on mõistmatu, miks naine pidevalt kurdab, et te teda ei armasta, kuigi te iga päev ütlete, et armastate. Naine aga kurdab, et kui te teda armastaksite, siis aitaksite teda majapidamistöödes, koristaksite enda järelt ning aitaksite vahel pärast õhtusööki nõud ära pesta. Siis tekivad tülid, kuna mees ei mõista, miks naine aru ei saa, et teda armastab ja naine tunneb, et teda ei armastata, kuna mees ei ole talle kunagi abiks. Siinkohal tuleks tähelepanu pöörata sellele, mis on teise inimese jaoks oluline ehk millises armastuse keeles ta kõneleb. Millises armastuse keeles teie naine tunneb, et te teda armastate?

Naised ei ela eesmärgiga vinguda, viriseda, pahandada ja kiuslikud olla. Nad võivad parajad ussid olla, kui nende emotsionaalne paak on tühi või tühjenemas, kuid armastuse pealevool on olematu. Igasugust pahameelt, virisemist ja kriitikat tuleb võtta informatsioonina. See on vaid relv, mida saate lõpuks enda kasuks ära kasutada. Informatsioon on relv, mille abi saate muuta oma suhet ja viia selle hoopis teisele tasemele, muutes naise õnnelikuks. Ja uskuge, siis olete ka te ise õnnelik. Sest õnnelik naine on armastav, hooliv, soe. Ta on alati olemas ega lahku teie kõrvalt, kuna tunneb end hästi. Ta tunneb end armastatu ja hoituna. Ta tunneb end turvaliselt.

Jah, ta ütleb pidevalt, et hoolib minust. Ütleb, et tunneb minust puudust. Aga kui ta tõesti tunneks minust puudust ja tahaks minuga koos olla, siis leiaks ta aja, et minuga aega veeta – see on vaid üks näide, kuidas kahtluseuss võib ellu ärgata ja meie mõistust õõnestada. Selliseid asju ei öelda aga välja, ja kui, siis juba vihahoos, kui omavahelised suhted on juba väga käest ära. Võib-olla on juba hilja midagi päästa. Ükski olukord pole lootusetu. Mõnikord me hoolime väga inimesest, kuid me ei oska leida õiget viisi, kuidas seda talle näidata. Ning ühel päeval on tema emotsionaalne paak nii tühi, et ta muutub meie suhtes kiuslikuks, vaenulikuks, sarkastiliseks, kritiseerivaks. Kas siis on juba liiga hilja suhet päästa? Ei ole. Kuigi, siis võtab turvalise ja sooja suhte taasloomine tunduvalt kauem aega. Emotsionaalne paak ei täitu väga kiiresti. Peame andma inimesele aega, aga ise sealjuures püüdma ja olema kannatlik. Ajaga on meil võimalik see paak uuest täita. Küsimus on vaid selles, kas ja kui väga me tahame seda inimest õnnelikuks teha. Kas me tahame, et ta oleks õnnelik meiega koos?

Järgmises osas: konkreetsed näpunäited ja soovitused, kui naise armastuse keel on tunnustussõnad.

1 kommentaar:

  1. Tere sõbrad, mu nimi on Hilvar Mennik, ma olen pärit Pärnust, Eestist. Olen siin, et levitada häid uudiseid puudustkannatavatele inimestele. Ma olin masenduses, kui mu naine lahkus mu juurest teise mehe juurde, kuna mul paluti töö lõpetada, kuna mul oli vähk ja ma sain katki. Ta võttis mu ainsa tütre ära, nii et minu ainus võimalus oli surra. Üritasin talle helistada, kuid ta eiras mind, saatsin talle tekstsõnumeid ja äkki vastas ta ning ütles, et ma ei peaks talle enam helistama ega tekstisõnumit saatma, nii et ühel päeval võtan ühendust mu sõber facebookis ja ma seletasin talle sõna otseses mõttes ning ta rääkis mulle ka, et tal olid samad probleemid ka varem ning ta tutvustas mulle doktor osagiede nime kandvat õigekirjapakkujat, saates mulle oma isikliku e-kirja ja ma võtsin temaga ühendust aadressil [doctorosagiede75@gmail.com] ja ta vastas mulle kiiresti, selgitasin talle oma probleeme ja ta käskis mul mitte muretseda, et ta on nii teinud, et nii paljude inimeste jaoks olen mees, kes ei uskunud kunagi loitsu, kuid otsustasin seda proovida, ta kinnitas mulle 24 tundi, et loo õigekirja ja ravib mind ka vähist ning aitab mul paremat tööd saada ja äkki saatis ta mulle oma haiguse ravimeid. Võtsin seda vaid 2 päeva ja olin vaba. Ma ei uskunud oma silmaga järgmisel päeval, koputas keegi mu uksele ja ma ei oodanud sel päeval kedagi, et äkki oli see minu naine Pisarad ja ma ei suutnud seda taluda. Ta palus mind ja palus andestust kohe. Sain kõne oma ettevõttelt, kus olin töötanud aastaid, et mind ülendati USA paragoni ettevõtte juhiks. Palun aidake mul tänada arsti osagiedet ennistamise taastamine, mille olen kaotanud, palun palun abi vajavatel inimestel pöörduda arstiga osagiede poole tema isikliku e-posti aadressil doctorosagiede75@gmail.com või whatsappiga telefonil +2349014523836 tänu, et Jumal õnnistaks neid, kellel on selle tunnistuse lugemiseks aega, et õnne saata

    VastaKustuta